سوالات متداول

آیا برای خرید لازم است از قبل در وبسایت ثبت‌نام کرده باشم؟

خیر، شما با انتخاب و اضافه کردن محصولات به سبد خریدتان می‌توانید اطلاعات فردی و ارسالتان را کامل کنید و پرداخت را انجام دهید.
توجه: برای اعمال کد تخفیف باید اول در وبسایت ثبت‌نام کنید

 

چگونه میتوانم یک پروفایل ایجاد کنم؟

در وب سایت روی گزینه "عضویت" کلیک کنید. میتوانید با استفاده از شماره موبایل ثبت نام خود را انجام دهید. (کد فعال سازی برایتان پیامک میشود .) بعد از وارد نمودن کد فعالسازی ، ثبت نام انجام می شود. سپس روی گزینه تکمیل اطلاعات کلیک و اطلاعات خود را تکمیل نمایید.
 

 

چطور در چیپکو سفارش خود را ثبت کنم ؟

پس از ورود به صفحه محصول، در سمت چپ محصول دکمه " اضافه به سبد " را بزنید .پس از آن وارد صفحه سبد خرید میشید .بعد از تعیین تعداد محصول انتخابی ،روی گزینه " ثبت سفارش " بزنید تا وارد صفحه اطلاعات ارسال شود.پس از تکمیل اطلاعات ارسال ،در قسمت پایین ، نحوه ارسال را مشخص کنید و سپس دکمه " پرداخت نهایی " را بزنید و تا وارد صفحه نحوه پرداخت شوید . درگاه بانکی را به اختیار انتخاب کنید (همه درگاه ها امن هستند)و با کلیک روی گزینه صفحه پرداخت ،وارد صفحه پرداخت شده و با خیال راحت پرداختتون را انجام بدید
 

 

چطور هزینه سفارش را پرداخت کنم؟

تمامی کاربران می‌توانند از طریق درگاه بانکی با تمام کارت‌های عضو شتاب هزینه سفارش را به صورت اینترنتی پرداخت نمایند.
 

 

زمان و نحوه ارسال سفارش

نحوه ارسال :پست پیشتاز، تیپاکس، چاپار و پیک
-محصولاتی که موجود در انبار نوشته شده اند ارسال آن برای تبریز همان روز ساعت کاری خواهد بود و درغیر اینصورت سفارش هایی که تا قبل از ساعت 22 نهایی میشوند فردای آن روز کاری و سفارشات بعد از 22 ،پس فردای آن روز ارسال میشوند .ارسال به تمام نقاط کشور انجام میشود

برای تبریز با پیک ارسال میشود
بعد از انتخاب روش ارسال در هنگام اضافه کردن به سبد، در صفحه فرم اطلاعات گزینه ارسال پستی بصورت پیفرض انتخاب شده و مرسوله شما طبق انتخاب اولیه شما (قبل از صفحه فرم اطلاعات) ارسال میشه

 

چطور از زمان دریافت محصول مطلع می شوم؟

در صورت ثبت سفارش از طریق سایت ، تمامی مراحل روند تحویل سفارش (از آماده سازی تا تحویل محصول) از طریق سامانه پیامکی ما به شما ابلاغ خواهد شد.
 

طرح رجیستری چیست؟

طرح رجیستری گوشی، یعنی وقتی یک تلفن همراه وارد کشور شده و به فروش می‌رسد، از زمان قرار گرفتن در شبکه‌ی یکی از سرویس دهندگان اپراتوری، کاربر به مدت یک ماه فرصت دارد تا در سامانه‌ای به نام سامانه همتا اطلاعات گوشی خود را وارد کند و مراحل ثبت گوشی موبایل خود را انجام دهد. در غیر این صورت گوشی غیر قانونی و قاچاق تلقی شده و سرویس دهی آن به کلی از کار خواهد افتاد. یعنی این تلفن همراه عملا دیگر در ایران قابل استفاده نخواهد بود. در واقع طرح رجیستری گوشی، مجوزی برای فعالیت گوشی تلفن همراه در سیستم مخابراتی کشور می‌باشد

 

مراحل رجیستری چگونه انجام میشود؟

مرحله یک:

ابتدا با سیم کارت دلخواه (جهت جلوگیری از فعال سازی اشتباه ترجیحاً سیم کارت خریدار باشد)، کد دستوری #۷۷۷۷* را شماره‌گیری نموده و گزینه تماس را انتخاب کنید.

مرحله دو:
در این مرحله لازم است تا با ارسال عدد ۲، گزینه «فعالسازی» را انتخاب کنید.

مرحله سوم:
در مرحله بعدی، باید شناسه(IMEI) دستگاهی که قصد فعال سازی آن را دارید، وارد کنید.

شناسه(IMEI) دستگاه، به تعداد اسلات دستگاه (شکاف برای قرارگیری سیم‌کارت) بستگی دارد و بر روی جعبه، پشت باتری یا با شماره‌گیری #06#*، قابل‌ مشاهده است. برای انجام کلیه فرآیندها در سامانه همتا، باید 15 رقم ابتدایی این شناسه(IMEI)، بدون هرگونه علامت اضافی (ممیز، خط تیره و ...) استفاده شود.

مرحله چهارم:
در این مرحله باید شماره سیمکارتی که قصد فعالسازی دستگاه با آن سیمکارت را دارید، وارد کنید.

مرحله پنجم:
در این مرحله باید کد فعالسازی را وارد کنید. کد فعالسازی یک عدد ۶ رقمی است که با صفر شروع نمیشود و برروی کارت گارانتی با اسم کد فعال سازی یا activation code درج شده است

مرحله ششم:
در این مرحله پیغامی برای شما نمایش داده می‌شود که در آن شناسه(IMEI) و شماره سیمکارت وارد شده نمایش داده شده است. درصورتیکه اطلاعات این پیغام مورد تأیید شما است، عدد ۱ را وارد نمایید.

مرحله هفتم:
درنهایت پیغامی برای شما نمایش داده می‌شود که بیانگر فعال سازی موفق دستگاه با شناسه(IMEI) مربوطه، برای شماره سیمکارت ارائه شده است. این پیغام به صورت پیامکی نیز ارسال خواهد شد.

 

سامانه همتا چیست؟

سامانه همتا سیستمی برای ثبت اطلاعات گوشی است. دسترسی به این سامانه از طریق وب‌سایت، کد دستوری ، پیامک و اپلیکیشن امکان‌پذیر است. خدمات سامانه همتا در صورتی که تمایل به ثبت نام نداشه باشید هم قابل دسترس هستند. یعنی شما می‌توانید بدون ثبت نام در سامانه همتا استعلام اصالت دستگاه بگیرید و همچنین رجیستری گوشی خود را با استفاده از کد فعالسازی یک بار مصرف انجام دهید

  • سبد خرید

    ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

    بازگشت به بخش ورود

    کد دریافتی را وارد نمایید.

    بازگشت به بخش ورود

    تغییر کلمه عبور

    تغییر کلمه عبور

    حساب کاربری من

    سفارشات

    مشاهده سفارش