رویه‌های بازگرداندن کالا

کاربر گرامی و خریدار محترم ضمن تشکر از انتخاب شما به جهت بازدید از سایت چیپکو، از آنجا که هرگونه استفاده از این سایت به هر نحوی اعم از عضویت در سایت، خرید محصولات و استفاده از هر یک از خدمات به معنای قبول شرایط مندرج در بخش زیر است، تقاضا مینماییم مفاد زیر را مطالعه نمایید:

 

       شرایط عودت/ استرداد وجه

  • عودت و استرداد وجه فقط از طریق شماره شناسه حساب بانکی ایران (شبا یا همان IBAN) و از طریق پایانه پایا در ساعات کاری صورت خواهد پذیرفت.

  • استرداد وجه برای سفارش هایی که وضعیت در انتظار دارند و اقدامی جهت تحویل محصول صورت نگرفته وجود دارد.

  • استرداد وجه سفارش های در حال آماده سازی به هیچ وجه قابل انجام نمیباشد.

  • عودت مبالغ پرداختی ممکن است ۱۲ تا ۲۴ ساعت کاری به طول بیانجامد؛ معمولا تا پایان ساعت کاری همان روز انجام میگردد.

  • عودت کالا فقط درصورت مغایرت رنگ و ارسال کالای اشتباه و مغایرت اطلاعات نوشته شده محصول با محصول ارسالی به مشتری، امکان پذیر است و چیپکو هیچگونه مسعولیتی در قبال خرید اشتباه محصول توسط کاربر ندارد

  • در هنگام بازدید شما از وبسایت چیپکو، کوکی‌های مشخصی برای تحلیل استفاده کاربران از این وبسایت بر روی دستگاه شما نصب می‌شود. این کوکی‌ها شامل اطلاعات شخصی شما مانند نام، آدرس ایمیل، آدرس پستی و یا شماره تلفن شما نخواهند شد. مهمترین استفاده این کوکی‌ها تحلیل و بررسی رفتار کاربران برای نمایش تبلیغات مناسب به آن‌ها خواهد بود.

  • شما می توانید تنظیمات مرورگرتان را به نحوی تنظیم کنید که کوکی ها را نپذیرد، اما این کار باعث می شود استفاده شما از سایت با محدودیت هایی مواجه شود. خواهش ما از شما این است که به ما اعتماد کنید و با خیالی آسوده از این که کوکی ها شامل هیچ گونه استفاده از اطلاعات شخصی شما نمی شود و همچنین هیچ ویروسی دستگاه شما را تهدید نخواهد کرد، آن ها را فعال کنید.

  • تمامی محصولات که در سایت گذاشته شده اند پلمپ هستند و سایت چیپکو هیچگونه مسعولیتی در قبال خرابی محصول خریداری شده ندارد .خریدار میتواند اطلاعات شرکت گارانتی کننده محصول را از پشتیبانی بگیرد.

  • در هنگام تحویل محصول توسط پیک ،خریدار موظف است قبل از تحویل کامل کالا،از سالم بودن بسته و نبودن هرگونه مغایرت کالا اطمینان کند و محصول را چک کند .اگر بعد از تحویل کامل ،به پشتیبانی چیپکو اعلام کند که محصول بسته بندی سالمی نداشته و یا مغایرت دارد در این هنگام چیپکو هیچگونه مسعولیتی در قبال آن ندارد و امکان عودت کالا وجود ندارد .

  • سبد خرید

    ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

    بازگشت به بخش ورود

    کد دریافتی را وارد نمایید.

    بازگشت به بخش ورود

    تغییر کلمه عبور

    تغییر کلمه عبور

    حساب کاربری من

    سفارشات

    مشاهده سفارش